Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Liebster Award

Hej, hej! Wczoraj dowiedziałam się, że autorka http://books-pal.blogspot.com/  nominowała mój blog do Liebster Award. Dziękuję! Poniżej zamieszczam zasady konkursu, skopiowane od blogerki wymienionej powyżej:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."

A więc...
1. Ulubiona książka?
Nie mam ulubionej książki, ale bardzo podobały mi się serie: "Klątwa tygrysa" i "Gildia magów".
2. Największe marzenie?
Chciałabym odbyć podróż dookoła świata :)
3. Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
Przeczytałam dość dużo książek i postanowiłam podzielić się wrażeniami o nich z innymi Bibliofilami :)
4. Jakie miejsce chciałabyś/chciałbyś najbardziej zwiedzić?
Chciałabym zwiedzić Londyn i Paryż.
5. Pierwsza Twoja myśl rano, to..?
"O jeny! Znowu do szkoły..."
6. Masz jakieś motto?
Nie, nie mam motta.
7. Ulubiony film?
Bardzo podobał mi się film "Avatar".
8. Ulubiony autor?
Colleen Houck i Trudi Canavan
9. Bez jakich rzeczy nie ruszasz się z domu?
Telefonu i portfela, często także książki :D
10. Co zawsze poprawia Ci humor?
Chwila z ciekawą książką :)
11.Jaka piosenka jest aktualnie Twoją ulubioną?
"Castle of glass" Linkin Park

Nominuję:

A teraz pytania:
1. Jaki gatunek książek lubisz najbardziej?
2. Ile książek czytasz średnio w miesiącu?
3. Co lubisz robić w wolnym czasie (poza czytaniem)?
4. Jaki zespół/piosenkarza/piosenkarkę lubisz najbardziej?
5. Masz jakieś hobby? Jakie?
6. Masz zwierzątko? Jakie?
7. Jaki jest Twój ulubiony kolor
8. Od jak dawna prowadzisz bloga?
9. Jaka książka odmieniła Twoje życie?
10. O której zwykle wstajesz z łóżka?
11. Jakie 3 rzeczy byłyby Ci niezbędne na bezludnej wyspie?

Nefmi





4 komentarze :

  1. Dzięki za nominację, w zabawie wezmę udział jak tylko znajdę chwilkę wolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wzięłaś udział w tej zabawie. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację. Pozwól, że na Twoje pytania odpowiem tutaj. Nie chcę bowiem na mym blogu po raz kolejny (nie wiem który...) zamieszczać postu z tą zabawą. Za dużo razy już się przewinęła ;)

    1. fantastyka
    2. 10++
    3. spędzać czas z córką
    4. nie mam obecnie ulubionych, kiedyś HIM, O.N.A -> ale to stare dzieje
    5. czytanie książek
    6. psa i kota
    7. czarny
    8. rok
    9. w zasadzie żadna, ale uwielbiam "Cień wiatru" Zafona
    10. obecnie 9++
    11. jakieś użyteczne, typu scyzoryk ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, za nominację odpowiedzi pojawią się najpóźniej w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!