Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Ukojenie

Tytuł oryginału: Forever
Autor: Maggie Stiefvater

Grace musiała przemienić się w wilka i teraz jest gdzieś w lasach Boundary. Sam bez swojej dziewczyny, nie wie co ze sobą zrobić, działa "na autopilocie", w nocy nie może spać. Marzy tylko o chwili, kiedy znów zobaczy Grace...
Jednak ten moment również nie jest radosny, gdyż niedługo po spotkaniu dowiadują się, że Tom Culpeper urządza kolejne polowanie na wilki...
Czy uda im się uratować sforę? Czy wreszcie znajdą ukojenie?


Ostatni tom bestsellerowej trylogii "Drżenie".
Narratorzy są ci sami, co w drugiej części - raz czy dwa możemy tylko obserwować świat oczami Shelby, białej wilczycy.
W porównaniu do "Niepokoju", akcja książki gwałtownie przyspieszyła, przynajmniej w moim odczuciu. Na każdym kroku bohaterowie dowiadują się czegoś nowego. Niektóre postaci, które na początku historii, były przeciw wilkom, po poznaniu prawdy zaczynają im pomagać (nie zdradzę kto zmienił swoje zdanie o 180 stopni, aby nie psuć Wam niespodzianki :))
Dużym zaskoczeniem było dla mnie to, że Cole, który nie przypadł mi na początku do gustu, tak bardzo się zmienił w tej części, że jestem skłonna go polubić.
Fabuła zawiła i nieprzewidywalna, wiele zaskakujących zwrotów akcji, ciekawe i głębokie postaci. Naprawdę świetna książka! Polecam!

Nefmi

1 komentarz :

  1. Chętnie przeczytam. Czytałam inne książki tej autorki i podobał mi się jej styl pisania.
    Zapraszam na konkurs na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!