Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Urodziny bloga!



Ależ ze mnie gapa! Zapomniałam, że rok temu, dokładnie 10 grudnia, rozpoczęłam swoją działalność w blogsferze. Wtedy powstał mój blog, moje miejsce w sieci, dzięki któremu poznałam wielu wspaniałych ludzi i odkryłam nowe możliwości. Może i moje pierwsze posty nie były idealne, ale przyznacie, że się poprawiłam, zwłaszcza, że na początku w ogóle nie wiedziałam, jak co obsługiwać :)


Ale może od początku... Książki czytałam już w szkole podstawowej. W przeciwieństwie do innych dzieci, ja lubiłam czytać nie tylko lektury, choć szczerze mówiąc nie spędzałam nad nimi każdej wolnej chwili. Nałogowo czytać zaczęłam dopiero w klasie czwartej, kiedy to od św. Mikołaja dostałam pierwsze trzy części serii "Eragon" Christophera Paoliniego. Właśnie wtedy pokochałam fantastykę.

Pomysł na założenie bloga, wyszedł od moich rodziców, którzy stwierdzili, że skoro i tak dużo czytam, to mogę dzielić się swoimi opiniami z innymi. I tak 10 grudnia zostało założone Read with Nefmi... I działa do dziś, a ja mam nadzieję, że będzie działać jeszcze długi, długi czas :)

Teraz może troszkę liczb... Na blogu ukazało się dotąd 147 postów! Odwiedziliście mnie ponad 10 000 razy! Zostawiliście prawie 300 komentarzy!  Obserwuje mnie prawie 50 osób! Natomiast na Facebook'u lubi mnie już ponad 110 osób! Wiem, że jest wielu blogerów, którzy w rok czasu osiągnęli o wiele więcej, ale ja jestem przeszczęśliwa widząc te statystyki.

W co w nowym roku? Mam nadzieję, że uda mi się rozwinąć bloga. Może nawiążę współpracę z jakimś wydawnictwem? Może wezmę udział w jakimś wyzwaniu? Może zorganizuję jakiś konkurs z okazji urodzin bloga? Zobaczymy :)

Na ten moment chciałabym bardzo Wam podziękować za to, że jesteście, że czytacie i komentujecie. Bez Was nie byłoby tego bloga!

Nefmi

14 komentarzy :

  1. Powodzenia:) Oby było coraz lepiej;)
    Stagerlee

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no gratki! I sto lat! I kolejnej wytrwałości na następne kilkanaście lat.... i wielu książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :D Mam nadzieję, że Twoje życzenia się spełnią :)

      Usuń
  3. Wow, gratulacje! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! 11 grudnia mój blog skończył 5 miesięcy ;) Więc już wkrótce będzie pół roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) I oby następny rok przyniósł Ci dużo sukcesów i radościa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Też mam taką nadzieję :)

      Usuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!