Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

A "Igrzyska (...)" wygrywa...


12.12 r. zakończył się konkurs, w którym do wygrania były dwa filmy: "Igrzyska śmierci" oraz "Igrzyska śmierci: W Pierścieniu Ognia". Zgłosiły się 32 osoby, w sumie było 114 losów.

Nagrody, pudełko z losami, bombka choinkowa - jednym słowem wszystko, co powinno się znaleźć na zdjęciu do postu z wynikami ^^

 Wspomniane wyżej losy...

 I... Zwycięzca! A właściwie zwyciężczyni:

Serdecznie gratuluję Marcie! Masz tydzień na przesłanie mi mailem (nefmisblog@onet.pl) adresu, pod który mam wysłać paczkę. Jeśli nie dostanę go w określonym czasie, zostanie wylosowany nowy zwycięzca.

Pozostałych serdecznie zapraszam do udziału w kolejnych konkursach. Nie wiem kiedy, ale wiem, że na pewno jakieś będą ;)

PS Wybaczcie jakość zdjęć, ale mój telefon się serwisuje, więc musiałam znaleźć zastępstwo.

1 komentarz :

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!