Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

"Ad rem..." ~ Co na prezent?


Grudzień - czas kupowania prezentów. Niby molowi książkowemu łatwo kupić prezent, ale co, jeśli chcemy być oryginalni? Czy zagorzałemu czytelnikowi można zamiast książki kupić coś innego, co mimo wszystko go uszczęśliwi?
  • Pierwsze, co pewnie przychodzi na myśl, to zakładki: papierowe, metalowe, drewniane, robione ręcznie lub nie. Jest ogromny wybór i myślę, że każdy kochający książki, kocha i zakładki ;)
Źródła: zakładka 2, zakładki 3 i 4.
  • Torba. Ostatnio popularne są te materiałowe, najlepiej z jakimś cytatem czy nadrukiem. I najważniejsze - torba musi być duża! W końcu muszą się w niej mieścić książki ;)
Źródła: torba 1, torba 2.
  • A że niektórzy podczas czytania lubią wypić herbatę, kawę czy kakao, nie można zapomnieć o kubkach.
    Źródła: kubki 1 i 3, kubek 2, kubek 4.
Dobrze, ja skończę na tych trzech najpopularniejszych kategoriach (robienie takich kolaży jest okropnie czasożerne, wiedzieliście?), ale to oczywiście nie są wszystkie prezenty idealne dla mola książkowego. Znacie jeszcze jakieś fajne gadżety na prezent? Marzycie o jakimś? A może macie szczęście i już jeden z nich jest Wasz?

8 komentarzy :

  1. Zakładki - moja miłość. Jest coś jeszcze, co bardzo mnie ostatnio zaciekawiło:
    http://allegro.pl/rb90-lampka-led-na-usb-z-klipsem-do-czytania-i4874187578.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lampka też jest ciekawym pomysłem. Nie pomyślałam o niej, bo już mam podobną ^^

      Usuń
  2. O tak, każdy z tych gadżetów u mnie jest chętnie widziany jako prezent! :) A co poza nimi chciałabym otrzymać? Hmmm... może biżuteria wzorowana na książkach? Np. naszyjnik Tessy z "Diabelskich maszyn" lub broszka z kosogłosem. Byłoby super mieć coś takiego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Ten aniołek byłby cudownym prezentem, gdyby oczywiście był wykonany lepiej, niż to, co sprzedają na Allegro i podpisują wisiorkiem Tessy :)

      Usuń
  3. Ja ogólnie nie mam problemu z kupowaniem prezentów. Uwielbiam to robić i wiem co komu mogę kupić, tak, żeby się podobało. Gorsza sprawa z tym, że inni jakoś nie podzielają mojego zdania :D
    Prezenty, które wymieniłaś jak najbardziej- dodałabym do tego jeszcze biżuterię, wszelakie pierścionki, naszyjniki, bransoletki. Innym pomysłem mogą być koszulki, bluzy z książkowymi cytatami, czy chwytliwymi hasłami. W internecie jest na pewno kilkanaście takich sklepów, gdzie można takowe cudeńka znaleźć, a jak nie to wystarczy zwykła koszulka i mazak do ubrań :)) Nie pogardziłabym również jakimś ulubionym, pięknym cytatem oprawionym w ramkę czy książkową obudową na telefon ( założę się, że istnieją :D) Albo można pójść na łatwiznę i po prostu kupić książkę- gorzej z wyborem, ale myślę, że zawsze można zrobić mini wywiad, albo po prostu uważnie słuchać, gdy ktoś o czymś opowiada. Bądź spytać wprost :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad wrzuceniem tutaj jeszcze biżuterii i ubrań z cytatami, ale stwierdziłam, że ograniczę się do tych trzech rodzajów ^^
      Widziałam pokrowiec na laptopa, udający starą książkę, więc i obudowa na telefon pewnie się znajdzie ;)
      Rzeczywiście, książka mimo wszystko jest chyba najlepszym rozwiązaniem ;)

      Usuń
  4. Kubki są świetnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, oprócz książek faktycznie można kupować inne rzeczy, nawiązujące do tego tematu. Chociaż nie każdy to lubi, bo np. jedni mają swoją ulubioną zakładkę, inni ulubiony kubek, i nagle robi się problem ;) Ja taka wybredna nie jestem, trochę zakładek mam, ale chętnie przygarnęłabym jeszcze jakieś ciekawe, np. z motywem herbaty/kawy lub podróży, bo w sumie to czytam najczęściej w podróży lub z kubkiem w ręce :) Torba bardzo mi się podoba, jednak nie ma chętnych aby mi ją kupić :/ Kubek już mam swój ulubiony, chociaż nie pogardziłabym takim z napisem o molu książkowym ! :D <3 Lampkę LED już mam :p ale też dobry pomysł dla osób lubiących czytać w łóżku, a nie posiadających lampki przy łóżku :) Widziałam też koszulki i bluzy z książkowym motywem oraz ramkę na zdjęcia w książki :) aaa i jeszcze taki kalendarz ścienny lub kieszonkowy, w którym są cytaty z książek i zdjęcia książek ;)

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!