Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Wszystko w Waszych rękach!

Część z Was z pewnością już wie, że Read with Nefmi startuje w konkursie na Blog Roku 2014. Trochę rozrywki i rywalizacji jeszcze nikomu nie zaszkodziło, a świat się nie zawali, nawet jeśli znajdę się na szarym końcu, prawda? ;)

Jednak, do rzeczy, dzisiaj rozpoczął się II etap - głosowanie. Dlatego jeśli lubicie zaglądać na mojego bloga, czytać nowe wpisy, dzielić się opinią o książkach i sprawach "okołoksiążkowych" lub po prostu uważacie, że warto - ZAGŁOSUJCIE! Zwłaszcza, że nie tylko wywołacie uśmiech na mojej twarzy, ale także wspomożecie fundację "Dzieci Niczyje".

A jak głosować?
Wystarczy wysłać SMS na numer 7122, w treści wpisując:
D11213

Koszt takiego SMS-a wynosi 1,23 zł, a z jednego numeru możecie zagłosować tylko raz na mój blog. Jednak nie ma przeszkód, abyście wsparli swoimi głosami także innych, lubianych blogerów ;)
Głosowanie trwa od dnia dzisiejszego (tj. 3. lutego) do 10. lutego 2015 r. do godziny 12:00!



READ WITH NEFMI

Czytam od zawsze. O książkach piszę od 2 lat. Na blogu znajdziesz recenzje, dowiesz się, co warto przeczytać, a z czego lepiej od razu zrezygnować. Po prostu: Read with Nefmi - czytaj ze mną!
Moje zgłoszenie: KLIK.

Z góry dziękuję wszystkim, którzy zdecydują się oddać na mnie swój głos ♥

3 komentarze :

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!