Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Tytułem wyjaśnienia...

Witajcie, moi drodzy Czytelnicy!

Długo mnie tutaj nie było - ponad tydzień! Niestety, ale miałam dość ograniczony dostęp do komputera (który przechodził czyszczenie i naprawę) i Internetu. Chciałabym Was za to przeprosić, ale także podziękować za to, że mimo braku aktywności z mojej strony, nadal na bloga wchodzicie i komentujecie. Mój komputer już działa, więc choć trochę nadrobię zaległości - jeszcze dziś albo jutro rano pojawi się nowe "Relata refero...", a do końca lutego mam nadzieję opublikować jeszcze dwie recenzje. Jedną mam już napisaną "na brudno", więc liczę na to, że się wyrobię :)

Trzymajcie za mnie kciuki i do napisania,

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!