Nefmi na...

email Facebook GooglePlus Twitter Instagram

Podsumowanie sierpnia

grafika September, autumn, and fall
Źródło.
Dwa dni temu skończyły się wakacje, zaczął rok szkolny. Mimo, że trochę szkoda mi całych dni spędzanych na czytaniu i malowaniu, to cieszę się z powrotu do szkoły. Brakowało mi ludzi z klasy. Ale przecież nie o tym chciałam - zapraszam na podsumowanie sierpnia!

W sierpniu przeczytałam albo 14, albo 6 książek (EDIT: 15 albo 7, zapomniałam o jednej książce 😉). Zależy, jak liczyć, ale chyba wolę pierwszą wersję 😀
1. "V jak Vendetta" Alan Moore, David Lloyd - str. 296
3. "Muminki. Księga pierwsza" Tove Jansson - str. 477
  • "Małe trolle i duża powódź"
  • "Kometa nad Doliną Muminków"
  • "W Dolinie Muminków'
  • "Lato Muminków"
  • "Zima Muminków"
4. "Muminki. Księga druga" Tove Jansson - str. 523
  • "Pamiętniki Tatusia Muminka"
  • "Opowiadania z Doliny Muminków"
  • "Tatuś Muminka i morze"
  • "Dolina Muminków w listopadzie"
5. "Wilki" Adam Wajrak - str. 269
6. "Metro 2035" Dmitry Glukhovsky - str. 552
7. "Królowa lodów z Orchard Street" Susan Jane Gilman - str 597

Razem: 3 027
Dziennie: ok. 98 stron
Ilość wejść: 165 182

Ciut gorzej niż w lipcu, ale tym razem miałam szczęście i wszystkie książki mi się podobały. Szczególnie przyjemnie było cofnąć się do czasów dzieciństwa z "Muminkami". Chociaż prawdę mówiąc, nie czułam tego, że czytam książki dla dzieci. Ale o tym może napiszę w recenzji 😉

Poza dwoma bieżącymi recenzjami, pojawiły się dwie zaległe: "Osobliwy dom pani Peregrine" Ransom Riggs i "Metro 2034" Dmitry Glukhovsky.

Co do planów na wrzesień, nie będę nic obiecywać, bo już zrobiłam to w podsumowaniu lipca i nic z tego nie wyszło. Zobaczymy, jak będzie. Ponoć druga klasa liceum jest najgorsza...

Jak tam Wam minął sierpień? Byliście na wakacjach/urlopie? 🙂 

9 komentarzy :

  1. Muminki! Szczerze mówiąc, to nie kojarzę abym je czytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie toja tez tylko bajkę oglądałam. Ale wiesz, jakie to fajne uczucie, kiedy wiesz, co stanie się za chwilę :D Powiem Ci, że ta ekranizacja była naprawdę wierna, w porównaniu do wielu innych animacji dla dzieci ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. I nawzajem, chociaż dopiero od października ;)

      Usuń
  3. Gratuluję wyniku! Myślę, że z całą pewnością możesz mówić, że było to 14 powieści - patrząc chociażby po ich objętości :) U mnie jedynie 2 książki, głównie ze względu na wyjazdy i - co za tym idzie - brak czasu na czytanie. Mimo wszystko, sierpień zaliczam do udanych i powoli biorę się za nadrabianie blogowych i czytelniczych zaległości. Powodzenia w drugiej klasie! Ja w tym roku dopiero zaczynam liceum i jestem ciekawa, jak na dłuższą metę ułożą się relacje w klasie :)

    Pozdrawiam,
    https://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również gratuluję - w końcu, jak to mówią, liczy się jakość, a nie ilość.
      W takim razie życzę powodzenia w liceum i trzymam kciuki, żeby Twoja klasa okazała się fajna, mówiąc kolokwialnie ;D

      Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Zostańmy przy tym, że udało Ci się przeczytać aż czternaście książek. :) Ja też się cieszę z powrotu do klasy i moich kolegów. Ostatni rok w gimnazjum to dość ciekawy czas. :)
    Optymista

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś sięgnę po Metro, bo bardzo mnie interesuje :)
    Niezły wynik :)

    OdpowiedzUsuń

Znasz już moje zdanie, teraz ja chciałabym poznać Twoje - wyraź opinię, zgódź się ze mną lub nie, podyskutuj, pożartuj. Zostaw po sobie ślad!